Оператори служби «102» удосконалювали навички ефективної комунікації з громадянами
Сьогодні, 14 червня, у поліції Волині відбувся тренінг для операторів служби «102». Заняття провела старший психолог сектору психологічного забезпечення УКЗ ГУНП Марʼяна Микитюк.
Щодня оператори гарячої лінії «102» на Волині отримують та опрацьовують сотні дзвінків від громадян. Вони є першою ланкою зв’язку для людей, які потрапили у біду. І саме від їхньої оперативності й ефективної бесіди часто залежить, наскільки швидко й якісно громадяни отримають поліцейські послуги.
Неодноразово були історії, коли оператори 102 рятували людей від скоєння самогубства. Окрім того, співробітники повинні знаходити правильний підхід до кожного, хто звертається, адже люди перебувають у різних емоційних станах.
Для виконання усіх цих завдань операторам потрібно не лише володіти необхідними навичками, але й бути емоційно стійкими.
Тож під час навчання присутні відпрацьовували навички ефективної комунікації та якісного обслуговування заявників, звертаючи особливу увагу на громадян, які постраждали внаслідок повномасштабного вторгнення рф. Також оператори детально ознайомилися із специфікою професійного спілкування та виконали різноманітні психологічні вправи.
Спільно з психологом обговорили й тему професійного вигорання, втоми від співчуття, вторинної травматизації та їх попередження, тож разом вчилися принципам стійкості до травмування. Також згадали й Всеукраїнську програму ментального здоров’я за ініціативою Олени Зеленської «Ти як?», адже регулярне піклування про ментальне здоров’я може наштовхнути на відкриття внутрішнього джерела сили, що допоможе пройти крізь складні часи.
За словами керівника служби 102 Романа Чирука, з початку повномасштабного вторгнення рівень навантаження на службу суттєво збільшився, оператори працюють 24/7, тож такі навчання є дуже необхідними, аби й підвищити їхні професійні навички і серед постійної зайнятості вберегти від професійного вигорання.
Сектор комунікації поліції Волинської області