На Волині оператори «102» переймали досвід, як ефективно говорити з людьми в кризі
Щодня на лінію «102» звертаються громадяни, які опинилися у небезпечних чи кризових ситуаціях. Часто це люди у стані сильного стресу, інколи - військові та ветерани, що пережили травматичний досвід. У таких випадках оператору важливо не лише швидко зафіксувати повідомлення, а й правильно поговорити з людиною, щоб заспокоїти її та допомогти.
Саме для цього 19 серпня у Волинській поліції відбувся тренінг із кризового спілкування. Оператори відпрацьовували реагування на складні дзвінки, коли є лише голос заявника і немає можливості бачити його емоції чи стан.
«Ми акцентували на тому, як правильно вибудувати розмову у перші хвилини дзвінка. Це особливо важливо, коли людина перебуває у стані стресу, повідомляє про намір вчинити самогубство чи коли дзвонять діти, які потрапили в епіцентр обстрілу. Ми окремо говорили й про спілкування з військовими. Правильні слова інколи можуть врятувати життя», – зазначив Микола Мельник, полковник поліції, заступник начальника відділу організації реагування та служби «102» Департаменту організаційно-аналітичного забезпечення та оперативного реагування НПУ.
Досвідом із волинянами поділилися колеги з Київщини та Сумщини. До заходу також долучилась психологиня ГУНП Мар'яна Микитюк.
Завдяки навчанню оператори «102» отримали нові інструменти, щоб підтримати людину у найважчі хвилини та діяти швидше й ефективніше у критичних ситуаціях.
Сектор комунікації поліції Волинської області